Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-05-09 | 21:51:17

Today's music


DAGENS SPELLISTA
(För dig med Spotify: Klicka på låttiteln för att få upp låten direkt i Spotify!)
- Hurt - Johnny Cash (The Legend of Johnny Cash)
- Your song - Elton John (Elton John)
- A little bit me, a little bit you - Specials (Today's Specials)
- Wrong - Depeche Mode (Sounds of the Universe)
- Personal Jesus - Depeche Mode (Violator)

Lyckades få ihop en lite blandad kompott i dag. Personal Jesus har också gjorts av Marilyn Manson - lyssna här.

I hurt myself today
to see if I still feel
I focus on the pain
the only thing that's real.

The needle tears a hole
the old familiar sting
try to kill it all away
but I remember everything.

(Hurt/Cash)




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback