Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-05-08 | 21:27:26

Sommarmusik, eller nåt


DAGENS SPELLISTA | Tema: sommar
(För dig med Spotify: Klicka på låttiteln för att få upp låten direkt i Spotify!)
- Here comes the summer - The Undertones (The Undertones)
- Summer in the city - The Lovin' Spoonful (Hums of the Lovin' Spoonful)
- All summer long - Kid Rock (Rock N Roll Jesus)
- In the summertime - Mungo Jerry (Bubble Gum Jukebox hits)
- It's summertime - The Flaming Lips (Yoshimi Battles the Pink Robots)


Samtliga låtar är från en sommarspellista jag fick av pappa för ett tag sedan, heh. Men vad då. All summer long hörde jag på italiensk radio i somras, och... då kan jag ju bara gilla den, okej? Mungo Jerry fick vara med bara för att den sätter sig som sjutton, haha. It's summertime med The Flaming Lips är nog den mina öron föredrar mest just nu.




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback