Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-05-16 | 16:14:37

Halvfärdig Messi


De senaste dagarna har känts helt hopplösa.
Jag har inte ritat, jag har inte fotat, jag har inte skrivit. Och därmed inte heller bloggat. Men det värsta har varit att inte kunna rita. Att öppna Photoshop, göra en snabb skiss och börja färglägga och märka att skuggorna bara blir... nej. Kladdigt, fult och inte alls som jag vill. Hemskt, är det.
Så i går kväll gick det äntligen. Den här bilden ska bli en födelsedagspresent till min mycket fotbollsintresserade lillebror, tror jag. Det är ganska mycket kvar på den men jag tror att den kan bli rätt bra. Wei.




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback