Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-05-08 | 21:10:49

Fruktmums hell yeah

Jag tänkte börja det här inlägget med att varna för falsk marknadsföring. Eller något. Jag vet inte. Däremot vet jag att jag för länge sedan dyrt och heligt lovade att jag aldrig skulle lägga upp mer än ett recept på den här bloggen.
Det är på väg att bli en lögn.

I alla fall nästan. Jag behöver väl inte göra det så pretentiöst. Kan bara säga:
DET HÄR ÄR GOTT: 1 banan. 1-2 kiwifrukter. 1-1,5 dl "fryst" upptinad mango. Ihopmixat lite bra. Ovanpå: lagom mycket Oatly ekologisk havredryck (nåt laktosfritt grejs som min mamma köpte när vi hade gäster). Rör om och eh, häll i dig.
Sjukt fett nice!





Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback