Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-05-24 | 17:07:48

Fotodag



Yo! I morse läste jag en artikel om Darwin (må han vila i frid) i tidningen. Bredvid artikeln fanns ett läckert foto på en gulsvart fjäril, med ljusglitter i bakgrunden och knivskärpa. Jag blev så himla sugen! Sugen på att fota något levande, i stället för att bara föreviga blommor och lasagner och morötter och klockor och sånt där.
Frågade mamma om hon ville hänga på, hon svarade ja och nu har jag massor av sköna bilder på nyfikna kor och bildsköna hästar på minneskortet.
Kändes riktigt ambitiöst att dra iväg så där. Heh. Och jag gillar översta bilden. Mycket.




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback