Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-05-07 | 19:11:20

Ängel i Newbody-sockor


För ett tag sedan skrev jag om att jag gick omkring i svarta kläder mitt i vårvärmen och kände det som om jag hade ett eget litet regnmoln som förföljde mig vart jag än gick. Jag gjorde även en mycket sinnrik illustration till detta inlägg.
I dag har det nog varit ungefär tvärtom. Det har regnat, det har blåst, det har för sjutton varit halv storm här i den lilla stan. Och jag drog på mig en tunn, vit kjol, linne och jeansjacka. Hm... Var är logiken?

Farmor tyckte i alla fall att jag såg ut som en ängel när jag kom "svävande ner för trappan" i morse.



Anonym

naw :3 din farmor är gullig :>

Datum: 2009-05-07, kl: 19:14:09

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback