Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-03-20 | 18:12:50

Vårkrokusar



Yes, våren är här på riktigt.
Hur gött är det på en skala? Sol i håret på vägen till skolan, blommor i rabatterna och grönt och blått och gult överallt. Nice.



Ingen

jag hatar våren hatathatarHATAR solen, vörmen HATARDET.



wellwell, Ingen has spoken once again.

Datum: 2009-03-21, kl: 08:49:25
ellen, f o t o

Snygga bilder! Riktiga färgklickar som man blir glad av!



sv, tack! Gillar dina motiveringar på bilderna och jag uppskattar det verkligen! Jag kommer nog välja fårbilden (nr 4) till utställningen eftersom många gillar den och den är en av mina favoritbilder. Nu måste jag välja den andra bilden och det kommer bli svårt!! :P

Datum: 2009-03-22, kl: 14:49:38
Blogg/hemsida: http://ellencharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback