Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-03-13 | 18:02:39

Färgdans


Bild tagen med Nikon D50 hösten 07. Tror jag.


Vädret är en väldigt obestämd och velande varelse.
I onsdags var det strålande sol, vår i hela luften och gula krokusar i rabatten. "Vad fint", tänkte jag, "dem kan jag fota. Fast jag gör det i morgon, för nu har jag det och det och det jag vill respektive måste göra."
Det blir torsdag. En grå, blöt, tråkig mittemellanvinterochvåriSverige-dag. Men det ska väl inte hindra lite blomplåtande. Nejdå.
Vid halv två kom snön. Och övermannade hela staden, lade den under ett täcke som helt osynliggjorde mina stackars små krokusar. Rätt sorgligt, faktiskt. Jag ville fota ju fota vårtecken. Tji fick jag, helt enkelt.

Fast jag fick också en del pulkaåkande med lillebror, och det är ju inte så fel, det.




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback