Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-03-20 | 21:40:58

Fantastorlek då eller

Jag är fett sugen på Fanta. Jag har inte druckit Fanta på många, många dagar. Veckor. Månader. År?
Och jag får inte göra det heller, för visst ägs Fanta av Coca-Cola?
MEN JAG VILL HA FANTA!
Nu är tiden då principer och grundtankar i livet ställs mot Fantabegäret.

Och allt började...
... var började allt?
Jag skrev Happy people never fantasize på min presentation på Bilddagboken. Right. Tänkte som vanligt på att fantasize är mer som Fanta-size, alltså storlek på Fanta. Mmm, Fanta. Sedan ringde telefonen. "Hej det är Louise, jaså, är du sugen på Fanta, haha, jag dricker Fanta, mmm", hörde jag strömma ur luren. Grrrr.
Och som den fullfjädrade fjantbloggare jag faktiskt är skrev jag naturligtvis om alltihop. Det står att läsa här ovan. Men innan ni läser föreslår jag att ni hämtar följande:
1. Ett glas vatten
2. En förpackning Treo
3. En kudde
4. Något att vila fötterna på; samt
5. Lite underhållande sällskap.

Lycka till!





Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback