Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-06-04 | 20:07:53

Working on a dream



Jag älskar dagar när orden flyter. När inspirationen blommar för fullt i huvudet; allt jag behöver göra är att koppla ihop fingrar, tangentbord och inspiration - var i kroppen den nu sitter - och låta allt gå per automatik. Hur nice som helst, faktiskt.
I morgon drar jag till Stockholm. Det blir också nice, hoppas jag. Och bilden här ovan skulle göra sig riktigt bra som header, har jag en känsla av... Men jag bytte ju nyss, och jag gillar den jag har. Så jag får väl se.
Vi hörs!




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback