Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-06-27 | 20:43:59

Valerie

Jag har kommit på ett bra sätt att fota blommor inomhus på.
I dag tänkte mor min slänga några blommor jag fick när jag slutade skolan, men jag tyckte att det var rätt fina fortfarande, så jag sa att jag ville behålla dem lite till, bara så att jag skulle kunna fota dem.
Mamma ställde dem framför spegeln på mitt rum - jag har nämligen inte spegeln på väggen, som normala människor, utan min står på golvet lutad mot fönsterkarmen. När jag skulle fota tog jag helt enkelt min ministudio och ställde den så att den släta, vita sidan hamnade bakom blommorna i spegeln. Sedan hade jag 1. blommorna, 2. blommornas spegelbild, samt 3. en jämn och vit bakgrund till alltihop. Rätt nice, huh?







Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback