Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-06-03 | 18:06:46

Today's music


DAGENS SPELLISTA
(För dig med Spotify: Klicka på låttiteln för att få upp låten direkt i Spotify!)

Slow dance across the moon - Seconds Flat (Seconds Flat)
Prove it all night - Bruce Springsteen (Greetings from...)
Bulletproof jacket - Northey Valenzuela (Northey Valenzuela)
Somebody got murdered - Specials (Today's Specials)
Where have you been? - Reel Big Fish (Cheer up!)

I dag återinvigde jag min iPod. Denna älskade lilla klenod, som i flera månader legat och sovit i min bokhylla. Varför? Inte den blekaste. Jag försöker att reda ut det, men det går inget vidare.
Det var hur som helst en underbar återförening. Hur kan man leva utan musik?





Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback