Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-06-22 | 21:59:37

Today's music


DAGENS SPELLISTA
(För dig med Spotify: Klicka på låttiteln för att få upp låten direkt i Spotify!)
Good thing - Reel Big Fish (Cheer up!)
The Wrestler - Bruce Springsteen & The E Street Band (Working on a dream)
Me and my friend heartache - Seconds Flat (Seconds Flat)
Tell me what you already did - Fountains of Wayne (ROBOTS: The original ... soundtrack)
Bergsmassiv efter bergsmassiv - Anders F Rönnblom (Underground vol 1)

På tok för länge sedan nu, va? Ja, tyvärr. Har mest blivit lata fixa-en-bild-och-skriva-nåt-värdelöst-osammanhängande-svammel-mojs-inlägg på sistone. Men jag ska försöka bättra mig.
Det blev rätt blandat i dag, men det är väl inte så ovanligt på den här bloggen. Anders F lyssnade jag nästan uteslutande på för ett tag sedan, och det börjar komma tillbaka lite grann. Jag har aldrig sett Robots, men den låten är rätt skön. Och jag diggar texten till Me and my friend heartache.

The barkeeper thinks I'm crazy
He thinks I've lost my mind
'Cause he can't see who I'm talking to
...

He calls himself Heartache...




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback