Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-06-30 | 20:44:04

Sunset



Hmmm. Inte oredigerad, direkt. Men fin, huh? Haha. Tagen med kompaktkameran i september förra året, tror jag.

I dag har varit en rätt slö dag. Eller det känns så, men nu när jag tänker på saken så vet jag inte riktigt. Jobbade mellan tio och halv tre och var dessutom tvungen att släpa mig upp en hel timme innan jag brukar gå upp, eftersom jag skulle till lasarettet och ta blodprov. Jobbigt värre alltså.
Sen skruvade jag en väldig massa när jag kom hem, eftersom pappa och jag bygger ett staket. Efter det badade jag.
Helt klart en slitsam dag.




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback