Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-06-08 | 19:41:12

One day I'll fly away, leave all this to yesterday



Jag skulle vilja ha en del saker. Typ inspiration. Mina foton är inte direkt originella och intresseskapande för tillfället. Det vore också trevligt med en egen D300, men det skjuter jag på framtiden. Vita tapeter i mitt rum. En egen laptop. En lägenhet i Paris, kanske, eller ännu hellre Milano...
En stor fotostudio, för modellfoto. Ett närbildsfilter och Photoshop CS4. Kanske en hängmatta? Det vore ganska trevligt.

Men vad då. Som om jag inte klarar mig.
Borsett från inspirationen, då.




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback