Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-06-12 | 18:19:48

Next step



Nu är det sommarlov! Klockan elva i morse satte jag mig i en kyrkbänk för att lyssna på pianon som överröstade publikens sång, prat om graffitiburkar och en hopplöst rimmande rektor. Bland annat. Utomhus öste (och öser) regnet ner, och sommarkänslorna kanske inte var alltför påtagliga, men nu är det i alla fall slut!
I kväll blir det mammas underbara sallad och jordgubbar med grädde och på måndag börjar jag jobba. Men just det försöker jag förskjuta en liten stund, för nu vill jag känna mig friiii... haha.



Khalid

Haha det är lungt! Vad har du gjort idag :) ?

Datum: 2009-06-12, kl: 19:51:58
Blogg/hemsida: http://khalid.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback