Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-06-04 | 15:26:59

Känn dig iakttagen.



Det här är min hund. Hon är en fönstertittande hund. Vill man hitta henne, bör man först se till att kolla efter på de här platserna: 1. vid fönstret i min lillebrors rum, 2. vid fönstret i mitt rum, 3. vid fönstret i gästrummet, 4. vid fönstret i mina föräldrars rum, och 5. vid fönstret i vardagsrummet. Tee-hee.

För övrigt är jag så himla nöjd med mig själv just nu! Okej, min avslutning på SO-uppgiften kanske var lite originell, men jag avslutade den i alla fall. Hoppas att det räcker nu...




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback