Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-06-02 | 10:41:57

Don't be blue



Vilken vecka! Det är bara tisdag, men det känns som om det är minst torsdag. Jag arbetar flitigare än den allra flitigaste lilla myran i stacken. Har fixat ihop ett SO-arbete och skrivit om kostcirkeln och frukostvanor. Mycket spännande, eh. Hur som helst så är jag ganska trött i huvudet vid det här laget.
Men nu ger jag mig själv lite rast innan jag ska se om det finns något mer att göra här hemma, eller om jag ska ge mig av till skolan. Eftermiddagen kommer troligen att ägnas åt franska.
Good gosh.




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback