Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-07-10 | 19:14:24

Photoshop/Undo me, please?

Hade inget internet i går, därav all uppdatering...
Det regnade hela dagen, så jag satt mycket med Photoshop. Aldrig provat att göra sånt här surrealistiskt grejs förut, men det var kul. Står på schemat i dag också.

Övre bilden: vatten, moln och berg kommer från bilder jag tog med kompaktkameran i Italien förra sommaren. Eiffeltornet har pappa fotat från början. Flygplanet är fotat av mig, likaså båten. Fåglarna och ljuset från himlen är en pensel och månen är lånad.
Undre bilden: hästen, huset, arenan och gatan som syns svagt i bakgrunden är fotade av mig i Milano. Liten Milanohyllning, eller nåt, den där bilden. Arenan är med andra ord San Siro. Moln och grejer är fotade av mig medan ljuseffekter etcetera är penslar.
Alla penslar kommer från www.brushes.obsidiandawn.com.





Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback