Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-07-09 | 00:33:13

In the middle of the night, oh yeah.



Klicka för hela. Mitt ritbord samarbetar inte för tillfället, så jag fick rita med muspekaren.
Och jag är inte så dum att jag försöker att verkligen rita med musen, alltså... Det hade jag nog av på den tiden när jag satt och beundrade Elin Östbergs hästar, totalt ovetandes om saker som ritbord. Nja. Ingen lust, typ. Så det blev lite collage av det hela i stället. Kinda like it.

För övrigt kollade jag och pappa på en thriller för en stund sedan. Det är därför jag sitter här.
Måste ju kunna sova sen, haha.
Nä, om man skulle dra sig för i dag? Eller jag menar, i går...




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback