Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-01-28 | 15:35:50

Växt


Har ju bara fotat studiobilder de senaste dagarna, så jag tyckte att det var dags för lite omväxling....

Jag vet att den här bloggen inte är särskilt underhållande just nu - i alla fall om man inte råkar fullkomligt älska dåligt redigerade studiobilder - men det har inte blivit riktigt som jag trodde med den här bloggen. Nästan allt jag gör bottnar i något högst personligt, och då är det svårt att bara slänga ut det på internet och låta andra granska det hur som helst.
Men det är väl så det är. Jag ska försöka bli bättre på att ha en intresseskapande blogg.




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback