Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-01-15 | 16:53:21

Ur arkivet

Jag satt och kollade igenom lite gamla mappar när jag hittade de här skapelserna från min första tid som "datorkonstnär". Samtliga bilder är gjorda i Photoshop. Kvalitén är väldigt dålig eftersom jag under den här tiden inte kunde... Något alls, egentligen. Ja ja.
Jag brukade hitta på passande namn till varje bild också - namnet var nästan lika viktigt som själva bilden.


The Edge of Heaven - en av de allra första


Moonlight (superoriginellt namn där ja)


Danger's coming. Den här varelsen var för mig lite som en blandning mellan en svart häst, Voldemort i Harry Potter och djävulen himself.


Blowing in the Wind


Spanish Eyes. Hästtjej var jag också, jajamen. Väldigt länge faktiskt.




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback