Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-01-12 | 17:55:41

Uppdatering...

Jag såg just att min meny har rättat till sig och är på sin vanliga plats igen.
Oj, vilken lättnad. Jag slipper böka runt bland kodhelvetena!
Förlåt. I bland blir småsaker till stora berg eller djupa kolsvarta raviner bara för att det är så mycket omkring. Droppen som får bägaren att rinna över, typ.

Ja ja. Tänkte så smått köra i gång bloggandet igen. Eventuellt. Jag känner mig lite piggare. Dock är skolan tillbaka och sätter krokben för min kreativa framfart nu igen, så vi får se hur det blir.

Stay tuned!




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback