Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-01-13 | 17:38:10

Is & kyla

 
Nikon D300 + AF-S Nikkor 17-55mm 1:2.8 G

Häromdagen var jag ute vid en frusen sjö och åkte skridskor tillsammans med halva familjen samt familjen till min brors kompis. Det var väldigt, väldigt kallt men ganska vackert... D300 åkte med, så att jag skulle kunna hålla mig sysselsatt om jag inte kände för att åka något själv. Korv grillades och tår frös till is, en ganska trevlig eftermiddag-kväll på det stora hela.

Edit: Gjorde naturligtvis bilderna ovan för små, bara för att jag inte kan räkna. Orkar verkligen inte göra om det så.. Haha, tål det.


Hemsk, suddig bild. Fick försöka rätta till det med lite smart skärpa i Photoshop, men det gick ju inte hela vägen, nej... Laddar upp den i alla fall.



Skymningen föll snabbt, så till slut var det för mörkt för att fota. Och för kallt!




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback