Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-01-15 | 18:22:45

En helt vanlig, tråkig dag


Nikon D300 + AF-S Nikkor 17-55mm 1:2.8G

Den här dagen är ganska tråkig och seg. Jag sov dåligt i natt och är trött. Vet inte hur jag ska lyckas få ihop något roligt på bloggen... Och dessutom kan vi ju bre på en massa skolarbete ovanpå hela den här trötta sörjan. Mums!

Å andra sidan ska jag väl vara glad att jag har något skolarbete att sucka över.
Jag kunde ju ha varit född någon helt annanstans i världen.



Ferhat

SV: Tack tack :D



har du gjort själv din design? =)

Datum: 2009-01-15, kl: 20:09:52
Blogg/hemsida: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback