Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-02-07 | 23:02:45

Torg i Italien



Den här bilden laddar jag upp bara för att den utgör ett bra exempel för att visa att även kompaktkameror kan ta helt okej bilder, också rent tekniskt sett. Den är tagen med min vanliga Canon Powershot A570 IS och ja, jag gillar den. Den är lite utfrätt i bakgrunden men för mig gör det ingenting.

Nu ska jag gå och lägga mig. I morgon ska jag upp tidigt för att duscha och packa det sista innan vi åker. Målet är att vi ska komma i väg runt nio på morgonen, men det brukar ju bli lite som det blir. Vi får väl se...
See ya.



Sofia

Absolut :) Ja kompaktkameror kan också vara bra! Tycker det är snyggt med suddet i bakgrunden jag iallafall :)

Datum: 2009-02-08, kl: 20:21:21
Blogg/hemsida: http://www.jonssonfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback