Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-02-18 | 17:09:02

Today's


I brist på annat drar jag dagens kläder för er.

2day's2wear
Grå polo - Lindex
Svart halvtransparent skjorta - mammas garderob
Gråsvartrutig kjol - Gina Tricot

Accessoarer & ytterkläder
Halsband: blått hjärta i svart band - Venedig & litet silverhjärta - present
Stor silverklocka i tunn kedja - vet ej
Svarta strumpbyxor - vet ej
Tunn, svart Marwin-jacka - JC
Slitna svartvita Converse Weapons - TeamSportia

Apropå så kallade "outfit-inlägg"...
... så kan jag få lov att meddela att jag inte gillar dem alls. Ingen aning om varför jag laddar upp dem. Visserligen är de roligare att skriva än att läsa (tror jag), men ändå.
Nix. Lägger härmed ner det här. Whoa.



Mamma Melissa

Kul att du hade en illustration istället för en vanlig bild! Bara det gjorde det roligare:.)



Men trivs du inte med de inläggen så skippa dem. Du är Drottningen av din blogg!

Datum: 2009-02-19, kl: 00:49:53
Blogg/hemsida: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback