Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-02-07 | 22:29:50

The Story of the Chairz


Canon Powershot A580 IS

Häromdagen var jag ute och gick lite i trädgården. Samtliga närvarande representanter för diverse intresseklubbar ombedes antecka nogsamt... Haha. Hur som helst så tog jag den här bilden då, och tänkte att de där tre stolarna kanske går att göra något kul av. Dessvärre krånglar mitt virtuella minne med alkoholen igen (eller ja, det är ju fullt i alla fall) och jag är lika lat som vanligt, så jag fick sköta redigeringen i Adobe Photoshop Elements 2.0 i stället. Och nej, det är inte lika bra alls. Så nu vet jag sjutton hur det blev egentligen.
Men blev blev det ju, åtminstone.




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback