Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-02-11 | 20:38:02

Långberget dag 4

I dag har jag mest slappat, faktiskt. Har haft ont i magen och så, vet inte varför, men det tillsammans med diverse sömnbrister etcetera har i alla fall fått mig att mest stanna i stugan. En stunds slalom på förmiddagen blev det, men inte mer än så.
Däremot har jag börjat på en bra bok - Isabel Allendes Odjurens stad. Jag läste halva eller så för ett bra tag sedan, dock kom jag aldrig igenom den. Troligt är att jag hade lite för många böcker på samma gång då. Det blir så ibland, haha.

Jag har försökt ladda upp en bild hit, men mjaa, det tar tre komma fyrtiotvå evigheter, så jag gav upp. Ni får en rejäl bildbomb när jag kommit hem i stället, mwaha.

Åh, jag blir galen. Jag har nu väntat tio minuter på att internet ska lyckas skicka en enda bild till Bilddagboken. Tio minuter. Och den verkar inte ens ha börjat. Varför lägger jag tid på det här? Gah. Jag får gå och äta en apelsin så länge.


Haha. Ciao, see ya.




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback