Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-02-10 | 22:25:56

Långberget dag 3

Nu är det tisdag kväll och vi har varit här ett par dagar.
Det är skönt att återkomma flera gånger till samma ställe. Vi har visserligen bott i olika stugor varje år, men alla är ändå möblerade på samma sätt, och luktar precis likadant. Så det gör liksom ingenting.
Just nu sitter pappa och kollar på nån film som går på ettan. Jag fattar inte så mycket eftersom jag sitter och bloggar samtidigt, men jaja. Ska nog kolla sen i alla fall.
I dag har varit rätt fysisk. Började med en halvmil direkt på morgonen. Sen slalom fram till lunch ungefär och efter maten slalom igen. Har kört mycket off pist, på olika skogsbanor, och det är kul. Och rätt ansträngande för benen ibland också, om det inte ska gå för fort. Och yes, jag gjorde verklighet av en liten idé jag fick redan för ett par år sedan och filmade när jag åkte, så ni ska få se... Haha...

Nu ska jag hur som helst kolla på filmen. Ha det!




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback