Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-02-03 | 19:03:40

2009-02-03

Skola, skola, skola... Och trötthet. Vad gör man? Svar: blir en dålig bloggerska.

Hej bloggen! Nu ska jag försöka ta tag i saker och ting och få till en inlägg här.. Haha.
Är det någon mer än jag som tycker om den nya ikonen till Bloglovin'?



Follow verox - souriante.webblogg.se - en konstnärs memoarer ur ett kreativt kaos

Tyvärr kan jag inte använda den själv, eftersom den är för bred för min meny. Men snygg är den.
Jag måste nog fixa en egen ikon snart, hm. Det här duger ju inte. Särskilt inte som min ikon plötsligt har en fin (läs: ful!) blå ram?
Ser ni ramen eller är det bara på min dator?

Nåväl. Stay tuned, mer uppdatering kommer!



Sofia

Nej jag ser ramen. :)

Datum: 2009-02-04, kl: 09:29:04
Blogg/hemsida: http://www.jonssonfoto.blogspot.com
Sofia

Neej, men alltså, jag ser bara en ljusgrå smal ram runt bilden, inte en blå någonstans. :)

Datum: 2009-02-04, kl: 11:59:36
Blogg/hemsida: http://www.jonssonfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback