Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2008-12-22 | 18:27:05

Katarina von Bredow

"På vägen hem gick Ellen hela tiden och ordnade med håret och sminket och speglade sig i en liten fickspegel med rosa kanter på. Till slut kunde jag inte motstå frestelsen att tala om för henne att Ludvig brydde sig betydligt mer om vad flickor hade inuti huvudet än utanpå. Då såg Ellen ganska oroad ut, och jag tänkte elakt att det gjorde hon väl rätt i."

Nu har jag sprungit runt på stan halva dagen. Snabbhandlat sista julklapparna, lånat en hel drös med böcker. En riktig liten läslus är jag, hur många gånger jag än försökt förneka detta faktum genom åren. Vet inte varför riktigt. Det är väl bra att läsa? Haha.




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback