Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-05-30 | 20:22:11

Hummelsurr



Lyssnar igenom en rocklista ur en av pappas engelska musikböcker. Och okej, jag skrev "en av pappas engelska musikböcker" för att jag skulle slippa skriva den långa titeln. Var det onödigt, eller vad då? Boken heter alltså (haha) 100 albums that changed music and 500 songs you need to hear och är hopskriven av någon vid namn Sean Egan.
Puh. I morgon tänkte jag välja ut mina fem favoriter och sätta ihop en lista. Nu väntar mamma, pappa och Forrest Gump om en liten stund.




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback