Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2009-02-13 | 21:34:07

Långberget dag 5 & 6

12/2: Åkte utför hela dagen. Jag och lillebror tokade oss hejvilt i skogarna runt slalombacken. Fastnade i träd, sjönk djupt ner i drivor, for okontrollerat mellan buskar och över glittergnistrande, snötäckta... stenar. Hittade en massa nya skogsbanor och gjorde diverse egna också. Inte för att det var meningen precis, haha... Men det gjorde vi i alla fall. Rätt härligt.


I dag gjorde vi en utflykt till Branäs för lite utmaning i backarna. Det gick bra. Jag har en liten idé som jag ska förverkliga när jag kommer hem till lillstan igen.
Har också kört en halvmil längd. Inget särskilt att rapportera.

See you later.




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback