Startsidan »
VEROX/SOURIANTE | Digital Art & Photo -
----------------------------Intresserad av en bloggdesign? Hör av dig i en kommentar eller via mail!

2008-11-27 | 17:10:09

En gran


Nu är det snart jul... Dags att fila på designen kanske?

Det är lite dåligt med uppdatering på bloggen för tillfället.
Jag har en vettig förklaring, och den lyder ungefär så här: vardag. Skola, fritid, sova. Det är värsta perioden i skolan nu före jul och dessutom tillhör jag dem som blir extra trötta och extra deppiga så här års. Nåväl. Snart blir det nog bättre. Förresten, på tal om designen... Jag gillar inte riktigt den jag har. Jag får bra kritik för den, men jag är ändå inte riktigt nöjd. Tror att jag ska jobba lite på den, åtminstone, om jag inte orkar göra en helt ny. Vi får se.




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress: (syns bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:


Trackback